6.09.2012

Dilara'nin keceden hediyesi ve birlik feslefesi


Bazen dunyanin bir yerinde birisi siz dusunur. Dusunmekle kalmaz ince ince isler ortaya bir sanat eseri cikarir. O gun keyifsiz bir gununuzdur. Posta kutusundan sizin icin yapilmis supriziniz cikar. Oyle guzel bir sey ki hungur hungur aglatti beni sagol varol Dilara'cim. Bana boyle ozel dostlar verdigi icin bir kere daha sukrediyorum evren'e... Hepimiz birbirimize bagliyiz ayni orumceklerin isledigi incecik gorunmez aglar gibi . Bazen isik uygun olunca o aglari ve ucundaki ozel varligi gorebiliyoruz. Blogumun banner'ini OIP'cigim yine bir surprizle benim icin yapmisti. Blogger kadin  yaraticiligi  ve dayanismasina daha nice guzel ornek var bunlar benim payima dusenlerden...

Dilara'yi basinin etini yiyerek  Ozlemaki'yle beraber blogger olmaya ikna ettik. Onun yaptigi kece calismalarini paylastigi cicegi burnunda bir blogu var. Hediyemi gormek ve Dilara'ya bir merhaba demek isteyenler icin linki burada.

2 yorum:

Blogger Bolat dedi ki...

Hakikaten sizin gibi çok güzel insanlarla tanıştık ne güzel bir dünya keşke her ortam böyle güzel ve amacına uygun kullanılsa :))

Ozlemaki dedi ki...

Diloş çok iyi gidiyor ki öyle olacağını biliyorduk o yüzden dilimizde tüy bitti =) Hayırlı uğurlu ola! (öte yandan senin bana ulaşan bir kartın vardı Beste, çok pert bir haldeydim. öyle "iyileştiriciydi" ki kartın...)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin