22.01.2010

Mim ve dostluk cicegi odulu



Yeliz cantasinin icindekiler yazmis ve baskalarini mimlemisti oh yirttim dedim. Korkum gercek oldu, Acalya'dan kacamadim! Acalya onceki mimiyle beni Leonardo hakkinda yazmaya baslatan kadindir ayrica:) Tum gercekleri ogreneceksiniz simdi! evet ben 16 yasimdayken oldugu gibi hala cantama ivirzivir tikistiriyorum:) Avukat iken vallahi cantam daha duzenliydi nede olsa dosya cikarirken yaninda pis mendiller, bonbon, cikolata kagitlari ciksin istemezdim, ha birde haftada 2-3 kere canta degistirirdim o zaman temizleyip duzenleyebilmek daha kolaydi. Avukatim diye cantami aratmaz, giciklik iste, her yerde kavga ederdim, simdi gonullu herkese gosteriyorum hayat iste:) Simdi galiba mevsime gore canta degistiriyorum, iki elimin bosta kalmasi icin postacilar gibi asilacak cantalari tercih ediyorum nede olsa civa gibi bir oglanla gezerken eller bos olmali:)
Oglus buyudu artik manyaklar gibi ilkyardim cantasi (hicte kullanmadim vesveseymis), bez, islak mendil, su, acil durum yiyecegi yani kucuk bir bavulla gezmiyorum. Onun artik kendi sirt cantalari var, yanina alacagi oyuncaklari dolduruyor birde kulot, corap ve pantalon ekliyoruz, heyecandan cis kacirmalarina karsin yada plajda direk suya daldigi icin...
Cantamin icindekiler mi ? bir ayna umurumda mi dunya, 4 tane yanlis okumadiniz 4 ruj, her yere sacilmis bozuk paralar, kirli ve temiz mendil, Leonardo'dan kacirip cantama tiktigim kahve sekerleri, Moleskine defterim, telefon, cuzdan, Paris metro bileti, antibakteriyel kopuk, gene tikistirilmis alisveris fisleri ve ne olur ne olmaz oyuncagi motor:) Cok kotu degil en azindan cikolata ve bonbon ambalajlari yoktu:) Of atlattik.
Simdi cantasinin son derece derli doplu olduguna inandigim Selen, Zehra ve kekvekahve yi mimleyerek hainlik yapiyorum:)


Kendi sectiklerini giymistir katkim yoktur, lutfen cocugu maymuna cevirmis demeyin:)))





Tam mimi hazirlarken birde boyle guzel bir odul geldi, resmi bile ne guzel turuncu kadife cicegi:) Cok tesekkurler anneyazar. Ben de bu odulu oncelikle tum blog dostlarima, komsularima  ve  keyiflerinin bir an once yerine gelmesi umuduyla Red Riding Hood ile guzel ve hareketli kizi ashley'ye yolluyorum:)

26 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Bestecim tüm kirli çamaşırlar ortaya dökülecek !! ta taa taaa

dur odamdan çantamı alıp bi dökeyim ne var ne yok içinde?

şaşırma sakın ama...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Anlatımı yüzümde tebessümle okudum..
Ömürsünüz :)

Hayat da hep mutlu olun.
Sevgilerle...

nalan dedi ki...

çok yakışıklı olmuş yer cücesi :)

Narince dedi ki...

Çok şükür bizimkiler büyüdü de koca koca çantalardan kurutuldum. Benimkinin seninkinden kalır yanı yok. Karışık, temiz mendiller, kirli mendiller. Bir de beş yıldır cüzdan kullanmıyorum, çantamdan çaldıralı beri. Dağınıklığı sen düşün gayrı.

zarpandit dedi ki...

aynen! beste o yuzden senle iyi anlasıyoruz annem lisedeyken brownie paketleri bonibonlar dondurma cubukları bulur şişko oldugun halde yemeye devam aferim derdi gülerdim :)))

şimdilerde de durum farksız değil fişler,market ıvırzıvırları yenmiş yenmemiş paketler vs vs vs :))

he birde orada burada çocuk gorurum diye cantamam attıgım minik drajeler..

A. dedi ki...

Beste abla o kadar şaşırdım ki , Çok teşekkür ederim .Valla ne diyceğmi bilemiyorum . Çok sevindim çok mutlu oldum .Annem size ben yattıktan sonra cevap yazcakmış öyle dedi :))) Ben yatarsam yazar o ayrı tabi :) Valla çok teşekkürler.Şimdi ben de bu ödülü alıp birine mi vereceğim napacağım ? Kendi bloğuma koyup al bakalım bu da benden size ödül nü diytceğim nası olcak :? Bu benim ilk ödülüm blogda :))))Çok teşekkür ederim çok incesin.Sevgilerimle.

Tijen dedi ki...

Ne janti bir küçük adam bu!

ruşyena dedi ki...

Büyük çantalarımın içi hep tıkış tepiş olunca çareyi elimden geldiğince küçücük çantalar kullanmakta buldum. Bu kış hep aynı küçük çantamla gittim okula... Gerekli olan ne varsa aldı, fazlalıklara gerek kalmadı. Omzumda çapraz taşıyınca da bana yük olmadı... Oh! :))

Çocuk ne güzel seçmiş... ne karizmatik... ayrıca renklerin uyumuna da bakar mısınız?

minimalist dedi ki...

valla çok zevkli minik; bayıldım tarzına.

Adsız dedi ki...

Sevgili Beste ,
Beni çok mutlu ettin ,çok sevindirdin.Çooook teşekkür ederim bu nazik düşüncen ve hareketin için.Bu aralar biliyorsun pek iyi değilim,bu bana iyi geldi.Çok teşekkürler .Sevgilerimle,
Çok teşekkürler
A.B

Mehmet Vuran dedi ki...

Leonardo çok güzel giyinmiş bence :)

Yelish dedi ki...

sen ne yaparsan yap o cantanin acilacagi varmis iste :)
Ben eldivenin tekini hala bulamadim hehe, neyse acildida duzene girdi
NOT Oglanin tarz cok cool bi kere , rahat birakiniz cocugu ! :)

hindiba dedi ki...

Uyumadan geceyi sabaha kavusturunca bari kalkip biraz bilgisayar basina geceyim ve de bir yorum bile birakamadan gecip gittigim dostlari selamlayayim dedim. Günaydin Besteeeee! Oglusun cizmeleri ne hos :)

bilge dedi ki...

Bu yaşlarda kendi sececek illaki giyeceklerini birde inatlaşır iyiki soğuk günlerde yazlıklarını giymek istememiş ama inanın çok şirin olmuş annesi maşallah allah bağışlasın sevgi ve dostlukla..

Açalya dedi ki...

niahahaha nelere vesile olmusum da haberim yok :o)

Kizim once anlamadim, dedim o nasil bir canta oyle beah heyhulla gibi, herhalde cuval dedim. Ama bir de baktim Leonardo`nun trampoliniymis hahahaha, ilahi!

Kurallara uydugun icin tesekkurler, hemen o defter ne anlama geliyormus Google`liyorum, ne cahilim hay bin kunduz!

Hani benim antibiyotikli krem, kopuk ve yara bandi kutucugum vardi ya, ben onu iki kere kullandim valla. Burasi sicak ya malum yilin 10 ayi sort giyiyor bu veletler, parkta falan diz yaralanmasina pek aciklar.

4 tane ruj gozumden kacmadi! ;o)

leyya dedi ki...

)):çantalarımız arasında ne büyük benzerlik var:)çocuk gaaayet yakışıklı annesi .tarzını çok begendim ben.

beste dedi ki...

Zehra-Zevkli kismi bu, ben mesela senden super derli toplu bir canta bekliyorum gorecegiz:)

Sevil-Cok tesekkurler sizde hep mutlu olun:)

Nalan-Tam yer cucesi cok tesekkurler:)

Narince-Hic fena degilmis! aklimdan gecmistin ama pek sevmiyorsun mimleri diye vazgectim halbuki madenmis:)


Zarpandit-Bu sefer cikmadi ama yenmis cikolata kagitlari bende mevcut:) Optum sevgili Gokce:)

Ashley-Evet once herkese armagan edip sonra ozel bloglari belirtebilirsin tamamen dogru anlamissin:) Hakettin odulu annecigini uzmeyerek!!!

Tijen-Pek kibardir gercekten tesekkuru eksik etmez, itisip kakismaz en azindan simdilik:)

Rusen-Kucuk canta iyi fikir ama benimkileri gene doldurdugumdan sosis gibi oluyorlar:) Capraz takmaya alisinca digerleri hamallik gibi geliyor:) Tesekkurler.

Minimalist-Sen begendiysen sinifi gectik demektir. Bana biraz karman corman geliyordu:)

RRH-Biraz gulumsetebildiysem ne mutlu bana:) hayat bazen zorluyor ama gene de guzel kolayca unutuyoruz. Sevgiler

Mehmet-Begenmene sevindim tesekkurler:)Sulara direk girdigi icin botlarla geziyor artik!

Yeliz-Acildi rahatladim:) Oglus zaten kafasina gore! arada anne babalik rolunu hatirlayip rehberlik etmeye calisiyorum o kadar:)

Evren-Gunaydinlar, iyiki biraktin cok mutlu oldum:) Su birikintilerine daldigi icin elzem botlar! Dun bir cicek gordum sen aklima geldin hakkinda yazacagim surpriz olsun!

Bilge-Cok tesekkurler? Sevgi ve dostlukla ne guzel bir selam:)Arada sandaletleri tutturuyor evde giydirip yirtiyoruz!

Acalya-Ya vesile hanim:) postaci cantasi gibi pek memnunum hatta postanede postaci cantasi satiyorlar gozum onlarda! Rujsuz olmaz diyecegim ama simdilerde bayagi ender suruyorum ama cok severim! Moleskine bir ekol, bak ama mutlaka dokunman lazim farki anlaman icin! Bos zamanlarinda kirtasiye gezen biriyim ben belki ondan...

Leyya-Sevindim koca kadin olup karman corman canta sahibi tek ben degilim demekki:) Tesekkurler biraz abartili bir stil gozlukler yagmurda takiliyor oda ayri:)

A. dedi ki...

Yani Mim demek birisi bişi hazırlıyor örneğin bi anket ve diğerlerine soruyor bu da bi kişiyi mimlemekmi ? Mim türkçe mi ? Açılımı ne ?
Sevgiler :) Cevap yazarsanız sevinmiş olacağım .Mimi kim buldu kim çıkardı ? Tarihini sormuyorum ama nedir bu mim ?

Cigdem dedi ki...

Merhaba,
Ben yeni yeni blog acmaya calisan bir amatorum. sizi de takip ediyorum ama, daha once yorum birakmadim hic:(
Size bir sorum oalcakti, ayrdim ederseniz, bu cahile, coooooook memnun olurum.
postlarinizin altinda ki, "bunlarda ilginizi cekebilir" kismini nasil eklediniz?
cevabiniz icin simdiden coook tesekkurler.

Açalya dedi ki...

Beste`cigim, Ashley bana `mim` hakkinda bir yazi yazdirdi blogumda.

beste dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
beste dedi ki...

Ashley-Canim Acalya'nin bloguna bakiver cok guzel aciklamis. Ama ben senin yerinde olsam ilk once bir kutuphaneye giderdim, goreceksin sahane kutuphaneler kesfedeceksin, git minik bir arastirma yap kendini kelime avcisi gibi hisset :))))

Cigdem-Keske blogunun adini biraksaydin boylece ziyaret edebilirdim. Sorunun cevabini hemen veremiyorum tekrar baktim bulamadim nasil yaptigimi iyi mi? Esime sorayim bakiiim!

Acalya-Tesekkurler "ogreten kadin" beni yazmaktan kurtardin guzel yazmissin:)

Müge Hestbaek dedi ki...

İnanılmaz keyifle okudum yazılarını...
Leonardo'ya da hayran oldum.
Ben de eski avukat, şimdilerde çevirmenim.
Henüz bir minişim yok, kocaman Anton'un sevgilisiyim... :)

Maymuna çevirmemiş yavrucak kendini...
Çok sevimli görünüyor...
Blogunu keşfettiğime sevindim.

Sevgiler...

Mimosa Café dedi ki...

hahaha :) ne komik bir mimmis bu. antibakteriyel kopuk dedigin sey uzerinde first yazan sey mi? ben onu vicks first defens'e benzettim ama benim kullandigim boyle burnununu derinliklerine kadar sokabiliyosun oyle birsey, bu onun el dezenfekte versiyonu mu yoksa?

beste dedi ki...

Muge-Merhabalar, Ne guzel seyler yazmissin cok tesekkurler, 10 yillik avukatliktan sonra biraktim ben yine iyi dayandim, hayat hep ayni isi yapacak kadar uzun degil hem ben renk seviyorum:) Iyiki not biraktin hemen iade-i ziyaret yaplacaktir!

Ebru-Komik gercekten hafif utanarak actik cantamizi herkesin begensine:) Evet gozunden kacmamis Vicks eller icin desenfektan, domuz gribi dalgasina cikardi onu aldik bittabi:)Yoksa senin de mi sinuzitin var?

Müge Hestbaek dedi ki...

Bestecim çok iyi dayanmışsın gerçekten...
Ben 4 sene okul+ staj artı 5 sene avukatlıktan sonra pes dedim! Hiç de pişman değilim. Sana da bakıyorum da... ki sen çok daha çok dayanabilmiş ender renkli kişiliklerdensin... Renkli, canlı, hayat dolu insanın işi değil bu iş. Data roomlarda geçmemeli hayat. Yazdığın yazılarda anlattığın gibi, çektiğin fotoğraflarda görüntülediğin gibi geçmeli... Çok sevindim seni tanıdığıma... Sevgiler...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin